POWERSTEP

Har varit på powerstep nu ikväll. Det var jätte roligt och jobbigt. Men jag hade lite svårt att hänga med i alla steg. Det brukar ta 2-3 ggr så sitter stegen sa dom. Så jag hoppas det.
Gissar att jag kommer ha alla tiders träningsverk imorgon!
Jag hoppas att jag peppar mej själv mycket nu att jag kommer ta hurtiga promenader varje dag och köra på crosstrainern några dagar i veckan.
PEPP PEPP!!!






Nu ska jag duscha. Har varit hemma i över en timme men inte orkat duschat än.
Freeeescht....!

GOD NATT



Kommentarer
Frida - gravid vecka 40

Sv ; Ja , ofattbart att det är så himla nära ..

Nej , vi vet inte kön , har valt att inte tagit reda på det :) inga namnförslag som är säkra än så länge , men vi klurar .

2010-09-11 @ 14:12:11
URL: http://fraajs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0