POWERSTEP

Ikväll ska jag på powerstep. Missade förra gången för jag var sjuk så idag får jag ta igen extra hårt. Nästan.
Är fortfarnade inte helt 100 fri från förkylningen än.
Det ska bli skönt iaf, man känner sej rensad och härlig efteråt.

Nu har jag dammsugit+torkat golven. Sängkläderna tar jag imorgon istället. Ska passa på att städa hela sovrummet då.
Jag kom igång ganska sent med städandet idag. Mormor kom nämligen på besök :)
Hon blev kvar i lite mer än 1 ½ timme. Det är så roligt när folk kommer och hälsar på!! Jag blir så glad!

Zelda och gammelmormor


Zelda har tagit en powernap i nästan 3 timmar, men nu har hon vaknat. Jag hör hur hon ligger och pratar i sängen, hihi.
Så nu ska vi äta lite och sen ut på en prommis innan powersteppen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0