Ny vecka, nya FRISKA tag

Nu är vi nästan helt friska jag och Zelda. Jag har bara en envis hosta som vägrar ge med sej och Zelda är liiiite snorig fortfarande. Men annars är vi pigg och glada :) Magnus har börjat bli lite snorig nu istället. Får hoppas att det inte blir mer än så. Nu vill vi hålla oss friska hela familjen.

Idag var vi ner till Kyrkis. Zelda tycker det är så kul när man sjunger och sen ligga och spana på alla andra barn som kryper och går omkring. Jag tycker också det är kul att komma iväg och träffa folk. Satt ju bara hemma ensamma hela förra veckan så jag höll på bli knäpp!

I söndags var det sista dagen på babysim så det var lite tråkigt. Zelda tyckte det var superkul att bada i söndags, plaskade en massa med benen, hihi.

Igår var Zelda och jag in till gävle en sväng. Vi var bjuden på mat hemma hos Sophie och Charlie. Det passade oss utmärkt för då kunde jag ge Charlie sitt paket också, lillkillen har ju gått och blivit stor!! Hela 3 år har han fyllt.
Vart tog tiden vägen?!?!

Nu blir det en BILDBOMB!!


Mysigt i vagnen med fårullen :)


Nakenfiiiiis


MammaZelda mys


Myser med morfar


Hihi sötZelda


Happyface


Mums med kaninöra :)


Freja ligger under Zeldas säng och vaktar henne ♥


Kvällsmys med pappa och Freja


Hej mamma :)


Gullunge!


Mys med moster


Marie och Melvin kom på besök en dag :)
Lilla Melvin som blir 1 år nu snart!!! Tiden bara rusar fram!!


Igår kväll när vi gick och la oss så var Zelda fortfarande vaken. Hon var nära att somna när jag åkte tillbaka med bilen till mamma men sen hade det vänt och hon var SUPERPIGG. Jag gav henne mat då och hon åt mycket. Sen låg hon i sängen och busade, gosunge. Men när Zelda är vaken kan inte jag sova, har så svårt att koppla av då. Så jag låg i sängen och läste. Zelda har ett fint överkast hängades över sänge för hon sparkar ut fötterna mellan spjälorna och fastar så då har jag hängt för det. Så man ser henne inte från sidan.
Jag låg i sängen och läste och så kikade jag lite mot Zeldas säng för det hade varit tyst så länge. Då ser jag en liten hand komma upp och försöker fånga dom små djuren i speldosan!!  Jag och Magnus höll på dö av skratt, såg så himla roligt ut, hihi.



Hihi sötgumman! Hon når dom nu men får inget grepp om dom. Så snart lär jag tråkigt nog ta ner den.
Hon har aldrig stäckt sej efter dom förut, det var första gången igår.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0