Mysig söndag

Den här helgen avslutades hur bra som helst. Har haft en riktigt mys söndag.
Det började med babysim klockan ett. Magnus var i vattnet idag också :) Zelda tycker det är så kul att bada.
Och idag fick vi bada riktigt länge. Nästa söndag missar vi babysimmet för då ska Zelda döpas!

Efter babysimmet gick Zelda och jag upp på brynäs och mötte upp Mirris&Mille. Sen vidare mot Elin.
Där blev vi bjuden på mumsig lasange. Supergott var det :) Zelda sov hela tiden vi var hos Elin, hon blir så trött efter badet. Magnus kom och hämta oss sen så åkte vi in en sväng på coop och sen vidare hemåt!
Jag hade kameran med mej men inga batterier i den, klantskalle! Så tråkigt nog har jag inga kort från dagen.
Ni för nöja er med några gamla...


Plask plask

Mirris&Mille

Elin&Zelda


Nu ska jag krypa ner i sängen. Jag blir minst lika trött som Zelda efter badet, hihi.
I morgon ska jag hämta hem Freja, jag saknar henne!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0