Gävle

Idag tog jag 13:10 bussen in till gävle. Åkte hem till Mirris och hälsade på henne&Mille.
Velade in i sista stund om jag skulle åka eller inte. Men när klockan var fem över ett så bestämde jag mej för att åka och jag hann precis på bussen :)
Blev bjuden på mumsigt fika hos Mirris och som vanligt så åt jag mest. Alltid jag som gör det.
Zelda låg på golvet i Milles babygym och skrek för fulla muggar och Mille tittade fundersamt på henne.
Hon skriker hela dagarna nuförtiden. Testar rösten mer och mer. Högre och högre låter det för varje gång.

Innan jag gick till bussen så gick jag förbi dollar store en sväng. Behövde nya klädrullar. Jag har haft slut på dom länge och haft lite abstinens nästan, hihi! Men nu har jag fyllt på med 4 stycken.
Jag ringde Amanda när jag gick från Mirris och hörde om hon hade lust att följa med. Och det hade hon så då fick jag lite sällskap dit. Trevligt. Blev en snabbis sen knatade jag iväg till bussen.

Jag blir SÅ glad när jag märker vilka snälla människor det finns. Idag när jag skulle gå på bussen när jag skulle hem så var det en lång trapp upp i bussen. Det var en sjukt stor buss som åkte ut mot hedesunda. Men iaf, när jag står och ska precis börja kånka upp vagnen så kommer det en tjej som stod och väntade på en annan buss och hjäper mej in i bussen. Hon kom själv fram och fråga om jag behövde hjälp. Hon var nått år yngre än mej skulle jag gissa. Lika när jag kom fram och skulle av så hade alla redan hunnit stiga ur. Men då stod det en vänlig själv utanför som "väntade" på mej och hjälpte mej ut. Utan att jag bad om det!
Det är människor som ni som gör mina dagar :) TACK SNÄLLA!

Nu väntar kvällspromenade med Freja och sen sängen.
Jag bjuder på två gammal bilder på Zelda&Mille. Har inget batteri i kameran så jag har inte tagit några nya!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0