Fullt upp

Den här helgen har vi fullt upp. Men jag gillart!
Igår var vi på kräftskiva hos Magnus bror. Det var trevligt och supergod tacopaj!
Vi gick hem strax efter 22 och Zelda kom inte i säng förrens vid 23. Var uppe och myste ett tag. Sen efter lite mat somna hon så sött och sov på till 7 imorse. Åt, somna om och sov till nio. Då tog Magnus henne så jag fick sova lite längre. Sov ända till 11!!! Men oj så skönt det var..

Kom hem för ett tag sen nu. Har varit hos Magnus andra bror och ätit mumsig hamburgare.
Nu ska jag alldeles strax göra mej klar för vi ska åka till färnbo på kräftskiva där hos min bror.
Det ska bli roligt.

Och imorgon är det dags för babysim igen!!! :) Det är så kul! Och efter det är Zelda, jag, Mirris och Mille bjuden hem till ELin på mat. Det var så länge sen jag träffa Elin nu så det ska bli kul!




Nej nu lär jag sätta fart!



Kommentarer
Madelene & Vincent

Jag tror vi var 55 personer allt som allt :)

Jag tycker den är jätte mysig, så ljus och fin :D

2010-09-05 @ 21:18:58
URL: http://maddeluttten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0