Fotpyjamas

Idag har jag varit in till Gävle igen. Vi hade en sak som vi var på imorse, jag, Zelda&Magnus.
När vi var klar så åkte Magnus till jobbet. Zelda och jag tänkte ta 10:15 bussen hem men missade den precis.
Men nästa gick tolv så vi vänta på den. När klockan var halv tolv så ringde Malin upp (hade ringt henne tidigare) så då kom hon ner på stan och åt lunch med oss. Det var trevligt, var så länge sen vi sågs.

När Malin cyklat iväg till jobbet så skulle jag gå och vänta på bussen men då slog det mej att jag hade ingen aning om vartifrån bussen gick!!! Var superlänge sen jag åkte buss hem från gävle. Så jag gick in på cubus ihopp om att Magnus kusin skulle jobba och det gjorde hon. Dessutom så hittade jag fotpyjamaser där! Som jag letat efter sånna. Så jag gick nöjd därifrån och till bussen. Fyndade ett par strumpor tidigare på Lindex också.
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0