Elin

Idag tog jag och Zeda 13:10 bussen in till stan och mötte upp Elin. Vi hade lite saker att fixa och jag skulle köpa present till lilla Charlie som fyller 3 år nu!!! Vart tar tiden vägen?!
Vi hade en jätte bra em på stan. Gick runt och kikade, pratade en massa och fikade på waynes. Mysigt.
Zelda var med och vaken ett bra tag. Hon charmade 2 tanter på waynes också, hihi. Gullunge.



Elin och jag hittade två mysiga kompisar :)


Älskade Zelda


Det var så kul att träffa Elin igen. Det händer alldeles för sällan nuförtiden.
Det ska det bli en ändring på snart!
Tack för idag bästa Elin ♥



Kommentarer
Emma

GUUUUUD vat söt hon är, Zelda! Jag måste faktiskt komma och hälsa på dig om jag får. Tycker du har en underbar blogg Hanna. Så roligt att läsa, och du verkar må så bra!

2010-09-18 @ 22:44:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0