Bakstuga

Idag har det varit bakstuga här hemma. Mormor kom förbi och hjälpte mej mej att baka kakor. Det är ju dop för Zelda på söndag så jag måste börja baka. Men nu har vi fixat kakorna. Mamma ska baka bullar+mjuka kakor, Anna ska göra tårta+biskvier+chokladbollar. Det kommer bli massa fikabröd, men det är gott hihi.

Fick finfrämmande från staden idag. Kusin Amanda kikade förbi en sväng, det var längesen vi sågs så det var kul. Pratade lite skit och tog en promenad. I morgon ska jag kanske ta en tur till gävle om jag orkar och hälsa på Mirris&Mille och då kanske jag kikar förbi hos Amanda med :) Vi får la se....

När Amanda åkt så styrde jag vagnen ner mot kyrkan. Skulle träffa prästen och gå igenom lite till dopet.
Zelda tycker att kyrkan är väldigt fascineraden. Tittar runt en massa med stora ögon, gullfia!! Hon vart inte rädd för prästen heller så det var ju bra. Hoppas allt går bra på söndag nu.

Nej nu är det dags för mej att krypa till kojs. Zelda sover sen klockan 20. Så nu ska jag bara skriva lite i hennes dagbok och sen ska jag krypa ner!



Kommentarer
Sophie

Jag har en svart åkpåse till vagn som du kan få om du vill ha den.

2010-09-08 @ 15:35:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0