Härliga tisdag

Idag har jag haft en riktigt trevlig och mysig dag. Började dagen med att göra lite nytta hemma. Vika tvätt, hänga tvätt, plocka ur diskmaskin och plocka undan lite. Mamma kom fram med bilen och tog med Freja hem till sig.
Så då gjorde jag mej i ordning för att åka in till valbo och hälsa på Emma med familj.
Vi hade det trevligt och mysigt. Vi hann med en massa prat, hämtning på dagis, mys med barnen..
Viggo var så söt när han tittade på Zelda och sen helt plötsligt började skratta en massa, hihi. Sen när dom låg på mage på golvet så kom Milton och gav dom en varsin puss på huvudet, hihi sötunge!







GULLISAR :)



Åkte från Emma strax före fyra. Hade tänkt åka hem då men det blev ett besök på brynäs hos Mirris&Mille istället.
Jag blev bjuden på jätte mumsigt fika :) Farligt gott var det.
Blev kvar hos Mirris till strax efter 19. Då var både jag och Zelda trötta.
 Hade det så trevligt och mysigt hos Mirris&Mille.
Precis innan vi åkte hem så satt Mille och Zelda och myste lite i soffan, gullungar! :)



 


SÖTNOSAR!!


Kvällen kunde ju inte ha slutat bättre än vad den gjorde.
När jag kom hem hade Magnus maten klar. Och det var hur gott som helst!

Har haft en riktigt bra dag idag. Bara träffat massa härlig människor :)
Tack för idag underbara ni!



Kommentarer
Miranda

Tack själv vännen,mysigt att ni kom :D

2010-10-06 @ 02:57:27
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/
Miranda

Ja tyckte hon var jätte sööt :D

2010-10-06 @ 07:54:08
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

vilka härliga bilder :D

2010-10-11 @ 12:17:29
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0