♥ Världens mest underbaraste dotter ♥

För ungefär en timme sen kom jag hem från Victors 30års fest. Det var en överraskningsfest för han och han hade inte misstänkt någonting... Det var supergod tacos och god efterrätt :) Och massa trevliga människor.

Zelda har varit med hela kvällen och hon har varit så glad hela tiden. Inte gnällt en enda gång.
Hon skulle inte kunnat sova där heller i vagnen för det blev trubadur och högt ljud och att sova med hörselkåpor är inte så skönt. Så hon var vaken hela tiden. Hon åt två gången + lite pure som jag hade med till henne.
Hon trivs verkligen när det är mycket folk och rörelser runt omkring henne. Hon ler och är glad mot alla som kommer. Och pratar med alla. Hon är helt enkelt världens mest underbaratse dotter som finns ♥

Hon somnade runt 23 så det blev en sen kväll för henne. När vi kom hem så bytte vi om till pyjamas och myste i soffan innan läggdax. Så la jag ner henne i sängen och hon låg och pratade lite först och sen somnade hon så sött.
Mamma duktiga tjej ♥


♥ Jag älskar dig ♥

Så kom du till oss du älskade barn
och grep våra hjärtan med kraft
Med ens fick allting mera mening
långt mer än det någonsin haft



Kommentarer
Miranda- Mamma till Mille

Söta Zelda:D och Hanna såklart :). ska vi ses idag? Puss

2010-10-30 @ 08:08:37
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/
Elin

Yes, hon är helt underbar hon =) Sötaste lilla flickan på denna jord <3

2010-10-30 @ 18:33:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0