Välkommen tillbaka.. Jag har inte saknat dej...

I lördags så kom en hemsk vän tillbaka till mitt liv. Nämligen mina kvinnliga promblem som varje kvinna har en gång i månaden. Jag kan ju direkt säga att hon INTE har varit saknad. Det har varit så skönt att vara utan.
Jag har inte haft det på 1 år och 3 månader.
Idag har jag haft jätte ont i magen men det blev bättre efter jag tagit en tablett. Ursh vad jag avskyr detta!




Idag har jag inte hunnit med mycket alls. Zelda vaknade vid sex och åt. Sen var hon ganska pigg så vi skulle bara mysa lite i sängen innan vi steg upp. Kvart i tio vaknade vi för vi hade visst somnat, hihi. Men det var så skönt.
Gick upp, åt frukost och myste och busa lite. Sen kom mamma fram med älsklings Freja.
Då klädde vi på oss och gick ut på en härlig promenad. Stannade till på ICA och köpte med lite saker hem.
Zelda ligger fortfarande i vagnen och sover.. och nu är klockan snart halv fyra!!!! Oj vart tog tiden vägen?!?!

Nu måste jag kila ner och titta till henne!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0