Valbo

Åkte ju som sagt in till valbo idag med 13:10 bussen. Ringde till både Amanda och Malin och fråga om dom ville gå en stund med oss i valbo. Men dom skulle jobba..
Så det blev bara Zelda och jag, men vi hade det mysigt ändå. Strosade runt i valbo och köpte det jag behöver inför morgondagens maskerad :) Köpte en vinteroverall till Zelda med, superfin var den. Köpte även en varmare mössa och en fuskolle. Blir ju alltid en glipa i halsen så den kommer komma väl till anvädning.

När Magnus slutade jobbet kom han och mötte upp oss. Vi gick och käka på IKEA för att slippa laga mat när vi kom hem. Det var lika gott som alltid och jag åt chokladpuddig till efterrätt :) MUMS
Sprang in och sväng på jennys hund&katt och köpte hundmat till Freja.

Jag hoppade över steppen ikväll, känner mej inte riktigt bra i halsen än och nu vill jag bli frisk igen.
Nu vill vi inte vara mer sjuk.




Zeldas nya overall, mössa och fuskolle

Overallen är rosa rutig och jätte fin. Köpte den på kappahl.
Det är storlek 74 på den. Den är lite för stor men hon kommer nog växa i den.
Plus att nu får man ju plats med lite tjockare kläder under den.
Det kommer bli så bra, hon har provat allt ikväll och var så himla söt i allt :)

Nu ska jag gå och lägga mej. Är trött.
Har haft en riktigt mysig dag med mina fina flickor.
Freja var inte med i valbo men vi har varit ute och gått en sväng ikväll och myst:)
NATT!


Älskade underbara Zelda, som jag älskar dej!
Kärleken till dej är obeskrivlig!
♥♥♥♥



Kommentarer
Lily [ L i n d a . B l o m ]

Jösses vilket charmtroll : )

2010-10-22 @ 00:05:12
URL: http://lindablom.se
Miranda- Mamma till Mille

Fin :). hoppas ni mår bättre och att vi ses i morgon hanna. Förlåt att jag inte svara på messet men glömmde totalt bort, tittade på det när jag bada mille sen glömde jag svara som vanligt. Kramar

2010-10-22 @ 00:31:06
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/
Marie

Hon kommer bli sötaste bebisen i vinter :)

2010-10-23 @ 09:42:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0