Tröttis...

Jag har varit så trött idag och jag sov ju superbra inatt. Var kanske därför då...
Vi var ner till kyrkis idag. Tur bilen var hemma så jag kunde ta den för annars hade vi nog blåst bort på vägen dit!
Zelda tyckte som vanligt det var roligt med kyrkis och sjunga och titta på alla barn :)
Idag fick vi göra ett handavtryck i gips också :) Och på onsdag nästa vecka är det sånt i andersberg med föräldrargruppen. Ska dit då, tror dom skulle göra både händer och fötter där :)

Powersteppen var jobbig idag. Men jag känner mej så frisk och ny när jag går därifrån :)
Som en ny människa. Och idag körde jag på hårt, är stolt över mej själv!
Mamma var hemma hos oss med Zelda och Freja för magnus är i gävle med jobbet!

Nej nu ska jag duscha och sen skutta i säng. Ska in tidigt till Gävle imorrn och ta en promenad med Mirris&Mille. OCh sen kommer Elin hem till mej :)

GOD NATT!
Magnus ringde nu och sa att han hann på bussen. Skönt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0