Trååååååk

Har varit hos mamma hela dagen idag och myst. Johan, Marie, Melvin, Charlie och Sophie kom också.
Jag hade bakat en tårta som vi mumsade i oss. Lite halvårsfika för älskade Zelda.
Magnus kom upp han en sväng innan vi åkte hem. Han såg inte alltför pigg ut efter gårdagen... :P

Nu på em var det tänkt att vi skulle åkt in till Mirris men så hade Magnus tagit jour.
Han försöker byta bort den men det verkar inte gå så bra. Dessutom så gick larmet för en liten stund sen så nu är han ute på larm. Ingen aning om när han kommer hem igen då.
Så det var skit tråkigt. Jag tyckte det skulle bli mys att åka in till dom. Less less less......
Jag tror det är ganska kört nu...
Vi får åka in nästa helg istället då om inte dom har andra planer då!

Nu ska jag sura framför tven ett tag. Zelda ligger och sover så sött i sin säng.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0