Svettigt värre

Idag var det svettigt och jobbigt på steppen. Men så härlig man känner sej efteråt och nöjd.
Jag blev så himla trött i benen idag så dom började leva sitt egna liv ett tag, hihi. Dom hängde inte alls med.
Huvudet och kroppen följde med men inte resten. Tokigt tokigt....

När jag kom hem så sov Zelda så sött i sin säng. Hon är så duktig att somna på kvällarna.
Men nu har hon börjat vakna till ibland på nätterna. Fast hon somnar snabbt om.
Inatt så vaknade jag av att hon låg och lipade med pruttljud, hihi. Så höll hon på ett tag och knorrade lite också. Sen efter ett tag blev det tyst och då sov hon igen. Älsklingshjärtat ♥

Nej om man skulle göra sej klar för sängen kanske........


Fina, härliga vänner ♥



Kommentarer
emma, mamma till julia [foto]

ja jackan var faktiskt riktigt fin och varm :D passade på när det var 30% på cubus, inte för att den var så dyr innan heller (699) men lite billigare blev det :) allt bra? kram

2010-10-29 @ 06:05:25
URL: http://emmzien.blogg.se/
Elin

Hihi, fina vet jag inte på det där kortet ;) Ses idag gumman :P

2010-10-29 @ 06:44:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0