Surströmming

PRO har surströmmingskalas här på folkets hus idag.... Det luktar verkligen URK!!
Jag brukar inte vara så känslig för lukt men när jag kom in i trapphuset idag när jag kom hem så vart jag så illamående. Fy sjutton! Jag brukar ha vagnen stå längst ner i trapphuset men jag fick be mamma om hjälp så vi bar upp den. Vill inte att surströmmingslukten ska sätta sej i den. HUA!

Jag har aldrig smakat på surströmming någon gång. Jag tycker ju inte om fisk i vanliga fall men surströmming skulle jag inte kunna äta. Jag kan inte äta sånt som luktar illa. Då spyr jag!
Jag vill lära mej tycka om fisk, men jag tycker det smakar så illa så jag får kväljningar så fort jag känner fisksmaken.
Jag vill ju att Zelda ska äta fisk så jag får väl lära mej äta det jag också.


Men surströmming ska hon aldrig få äta.....

 



Kommentarer
Sandra

Finns det surströmming på barnmatsburk?

Uu usch, det har jag missat haha! :P

2010-10-08 @ 23:31:41
URL: http://sandrastomberg.com
Marie

Klart hon måste få smaka på surströmming.. :)

2010-10-09 @ 11:18:45
p e e l i i n

Hehe de va den! ;)

Skinka, ost, mozarella, ananas, svarta oliver, banan, en gnutta curry å oregano :) Perfekta pizzan! ;D

2010-10-10 @ 00:45:34
URL: http://niidju.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0