Promenad

I morse gick jag upp klockan 7 och tyckte att jag hade gott om tid på mej att bli klar. Skulle nämligen åka till gävle och ta en morgonpromenad med Mirris&Mille.
Klockan 9 var jag framme hos Mirris. Det tog mej 2 timmar från det jag steg upp till att komma in till henne.
Det tar längre tid än man tror med en liten. Mata, byta blöja, klä på, packa in vagnen i bilen osv. Det tar verkligen mer tid än man tror.

Vi tog en lång skön promenad och pratade en del. Skönt att få komma in och prata av sej lite.
Det var skönt väder ute också. Frisk skön luft. Hösten är verkligen underbar när den är som den är nu!! Snart kommer november månad och den är så sjukt tråkig. Förra året regnade det väl hela november ut?! Hoppas på bättre väder i år.
Tack underbara Mirris&Mille för idag :)


Sötisar :)


Idag kommer Elin hit och hälsar på! Som vi har längtat efter dej Elin!! :) Var så länge sen vi sågs nu. Men nu ska vi hänga hela helgen. Mysigt!
Nu ska jag äta något och sen ska jag dra ett varv med dammsugaren och moppen här hemma!



Kommentarer
Miranda- Mamma till Mille

tack själv vännen. Super kul att ni kom in:)

2010-10-15 @ 16:24:44
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0