Österfärnebo

Jag skulle ju som sagt klippa och slinga håret idag men i morse så ringde frissan och sjukanmälde sig. Så jag fick ny tid nästa vecka på tisdag istället. LESS!
Då tog jag och Zelda och kröp ner i sängen igen och sov till halv elva... MYS! Fast vi hade varit uppe sen åtta och så la vi oss inte förrens vid halv tio.

Vi pallrade oss upp ur sängen och knatade hem till mamma, tog hennes bil och begav oss till färnbo.
Vi åkte hem till Johan&Melvin. Vi blev kvar där hela eftermiddagen och hade det så mysigt. Blev bjuden på mat och mumsigt fika :)
Nu lämnade vi tillbaka babysittern som vi lånat och tog med oss gåstolen hem istället, min lilla tjej börjar bli stor!
Jag har haft en riktigt bra eftermiddag efter jag fått surat lite på förmiddagen, hihi.



Zelda satt och kolla vad som fanns i alla fickor på skötbordet imorse


Zelda i gåstolen


Söta Melvin


Fina kusiner :)


Zelda var trött efter en dag i färnbo och somnade gott i sin säng klockan 20




Min arm efter Algot bet mej. Bredvid det där största är det ett till lika stort.
Har 2 små blåmärken på andra armen. JÄKLA HUND!
I morgon ska han frissas klar...!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0