Höstfräsch

Idag har jag äntligen varit till frissan, som jag tjatat om detta nu hihi.
Var dit och blev höstfin i håret, klippte topparna och la lite bruna och röda slingor. Underhåret färgades lite mörkare. Jag är SUPERNÖJD :)




Idag har jag blivit så bortskämd av Magnus. Han lagade mat efter jobbet och tog hand om disken efteråt. Jag fick ligga och slappa i soffan! :) Det var skönt det för jag håller på bli förkyld IGEN! Jag blir så less på det här. Verkar ju aldrig försvinna. LillZelda är lite snorig hon med. Hoppas det inte blir värre. På fredag ska jag på maskerad så hon får inte bli sjuk igen. Sist hon var sjuk skulle jag hem till Mirris men så fick jag ställa in. Så nu håller du dej frisk lillhjärtat!


Zelda i sin gåstol tidigare ikväll :)

Nej nu ska jag ta en varm dusch, dricka en kopp the, ta nässpray och krypa ner under täckte.



Kommentarer
MaM

Vackra flickor.Ditt "nya" hår blev riktigt fint Hanna.Saknar bara dina lockar...vilka dock kommer åter när "rakningen" duschas bort / Krya på er nu..kramar!

2010-10-18 @ 20:56:14
Emma

Hej Hanna. Super snygg i håret! Jag och Jonas ska ha lite fest här hemma den 6 november. Skulle vara såå roligt om du ville komma. Ta med Zelda och kom en stund om det blir knöligt med barnvakt! Jag vill jätte gärna träffa henne, och det blir nog rätt städat fest med lite snacks och vin. Barntillåten alltså! :) Kram

2010-10-18 @ 22:28:12
URL: http://ejjas.webblogg.se/
malin

Vart super bra i håret!! Såååå snygg min puddiiiiie kusin! :) <3

2010-10-18 @ 22:41:08
Miranda- Mamma till Mille

SNyggt hanna :)

2010-10-19 @ 00:36:18
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/
MANDYS-GRAVID BF 24/2

Kul att du deltar i tävlingen :)



Fin du blev i håret också!

2010-10-19 @ 07:23:36
URL: http://mandyys.devote.se
Anonym

Blev riktigt fint:)men säger som din mamma, saknar lockarna! kram kram och hoppas Zelda blir bättre snart!

2010-10-19 @ 11:56:44
Hanna - mamma till Zelda

Tack snälla ni! Vad glad jag blir :)



Anonym är du moster? ;)

2010-10-19 @ 12:29:52
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/
anonyma kusinen

ne det är din favokusin som glömde lämna namn;)

2010-10-19 @ 19:08:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0