Melvin 1 år

I helgen var vi ju på 1års kalas hos lilla Melvin. Marie hade gjort så mycket gott fika att det var jobbigt, hihi. Man ville ju ta av allt! Och helst flera gånger. Orkade ju knappt med någon tårta. Jag tror jag rullade ifrån där sen fler kilo tyngre, hihi.
Zelda tyckte det var kul med alla barn som var där. Jag tror nästan hon, som var minst av alla, lät mest!
Hon var vaken hela tiden vi var där och hon var så glad hela tiden. Vi gjorde en liten matpaus men sen var hon med och busa igen :)


Melvin öppnar paket :)


Charlie :)


Zelda ♥


Amanda & Lisan



I söndag skulle jag rycka pälsen på Magnus brors tax men det gick inte nå bra alls. Han var inte på humör och bara högg mej. Tog tag i han gång på gång men han vägra lyssna. Han lyckade bita mej ganska hårt i armen en gång och då slutade jag. Ville inte bli biten mer.
Igår så försökte jag igen och då var han snäll som ett lamm, men jag var fortfarande lite skakis sen han bet mej så jag gjorde inte klar han. Ska göra det på torsdag.

Idag var vi varit på kyrkis. Zelda tycker det är så kul. Hon älskar när vi sjunger!
Idag fick hon sitta lite i gåstolen och hon tog sej fram en liten bit själv. Hon var så glad när hon satt där, skratta och skrek om vartannat. Det var testaröstenskrik och glädjeskrik :)

Nu ska jag dammsuga och torka golv. Har sett att våra dammråttar har hunnit vuxit på sej en hel del!

 

Zelda just nu:

Man skymtar henne små tänder här ;) 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0