Maskerad

Igår var jag på maskerad hos Elin&Lina som fyllde år.
Det var trevligt och många som klätt ut sej bra :)
Jag såklart glömde kameran men Mirris har lagt upp lite bilder i sin blogg så ni kan kika där nu. Tänkte be folk skicka lite bilder sen :)

Jag lånade tre bilder av Mirris nu (hoppas det var OK Mirris? ;) )






Tack för en supertrevlig kväll allihopa :)


Jag somnade strax före 3 inatt. Sen vid sex vaknade Zelda och då gav jag henne mat. Det hade börjat spänna på ganska rejält i mina bröst då så jag var tvungen att tömma dom, hihi. När hon hade ätit ur ena så sov jag fem minuter medans Magnus var och bytte på henne. Kom tillbaka och hon fick äta ur andra. Sen somna hon om och sov till halv nio nio och då gick Magnus upp med henne och jag fick sova på ett tag till.

Nu är vi uppe hela familjen och ska äta frukost. Om inte Magnus har ätit redan då..
Sen vet jag inte vad som händer resten av dagen. Blir nog till att gå ut en sväng i det härliga vädret.



Kommentarer
Miranda- Mamma till Mille

kanon lugnt hanna:): bara att ta de :)

2010-10-23 @ 12:17:24
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/
Jossan

Nu har jag hittat hit också :)

2010-10-24 @ 12:23:10
URL: http://josefina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0