Jag och mina flickor

Nu ska jag och mina två små flickor ge oss ut på en stärkande promenad. Fast ibland önskar jag att jag var lika liten som Zelda och hon var stor som mej så vi kunde byta plats ;) Ser ju så himla skönt ut att ligga nerbäddad i vagnen i en mysig fårfäll och åkpåse..

Ska försöka göra lite nytta idag också. Har legat lite på latsidan sen storstädningen i fredags.
Tappade typ alla energi när tant röd kom.. Men snart är hon över för denna gång och jag får nog tillbaka all enerig hon snott av mej!

13:10 väntar ett besök på BVC. Zelda ska få sina 5månaders sprutor, stackars liten.
Jag var rädd för att ta sprutor förut men efter förlossningen är jag inte rädd längre. Nu tycker jag det är värre att se andra ta och önskar jag kunde ta dom istället så dom slipper...

PROMENAD var det!!!

Synd att solen som fanns den dagen på kortet är som bortblåst idag. Eller mer som bortfrysen....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0