IKEA

Idag åkte jag och Zelda in en sväng till IKEA. Vi köpte hyllan jag ska ha i vardagsrummet som ska bli Zeldas lilla lekhörna. Hon kommer inte få eget rum förrens vi flyttar till hus.
Men det blev bra med hyllan och lådorna i v-rummet. Lådorna rymmer väldigt mycket så det är ju bra.
Jag längtar tills den dagen hon får eget rum. Ska bli så kul att inreda det då. Massa ljust, rosa och flickigt :)
Pappa var i gävle när vi åkte till valbo så han mötte upp oss i valbo. Var osäker på om jag skulle få plats i bilen med hyllan men det gick in hur bra som helst. Men det var kul med lite sällskap.
Zelda satt upp i vagnen hela tiden och pilla med sina saker och flörta med alla hon såg, hihi.

Innan vi åkte till IKEA så tog vi en långpromenad med våran favorit Elin.
Det blev en lång skön promenad med massa prat. Blir så när man inte ses så ofta.
Elin var här igår också så då spelade vi tvspel, titta på tv och bara mös!
Tack för 2 supermysiga dagar bästaste Elin!!!


Kvällsmys innan läggdags


Elin och Freja har springtävling ;)


Jag och min fina Freja


Zelda sov gott i vagnen


Freja ♥

Jag hurtar på


Elin hurtar på :)


Snygg Elin :)


Bästa vän ♥


Zelda vakna när vi nästan var hemma och var så glad :)

Nu ikväll så har jag byggt ihop hyllan och alla lådor. Duktiga jag :)
Kollat på dansfeber. Jag hejade på bönderna men dom vann inte.
Nu ska jag skutta i säng. Magnus är inte hemma ikväll, han är på lagfest.
Zelda somnade för natten klockan 20 så jag och Freja har myst massa ikväll.
Nej nu går ögonen i kors på mej.
NATTINATT



Kommentarer
Angelica

Den kommentaren kanske inte var så passande då inlägget handlade om att min hund dött den dagen ...?

2010-10-17 @ 12:24:53
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Elin

Tack för i helgen gumman! Var jätte rolig, jag måste se till att komma ut oftare :P Puss

2010-10-17 @ 15:36:45
Janni - Mamma till Emilia ♥

så fina bilder!! härliga höst!!

2010-10-18 @ 13:14:10
URL: http://jhfashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0