Glöm inte klockan

Inatt klockan 03:00 vrider man tillbaka klockan en timme. Nu kommer det bli mörkt ute tidigt.
Bäst man passar på att vara ute så mycket som möjligt på förmiddagarna nu.

Pappa var här ikväll och kollade på Beck - levande begravd med oss ikväll.
Den var bra och spännande. Har ni inte sett den så gör det.
Magnus har varit iväg på 3 larm ikväll!! Fullt upp med andra ord.

Nu ska jag skutta i säng. I morgon ska jag göra något som jag verkligen älskar och saknar.
Sist jag gjorde det var jag gravid i vecka 13-14 eller tidigare... Minns inte riktigt. Längesen var det iaf...

Det är så underbart, bara släppa alla måsten för ett tag och slappna av. Riktigt rensa huvudet. Det är nästan som terapi för själen. Det och mina ensamma kvällspromenader med Freja ♥


Kommentarer
Amanda

är inte ett dugg avis...... hästar överhuvudtaget är terapi för själen. bara lukten av häst får mig att glömma allt. Längtar tills den dagen jag har en egen tottopålle:)

2010-10-30 @ 23:59:27
Janni - Mamma till Emilia ♥

mysigt med en ridtur!!

2010-10-31 @ 19:57:12
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Internet Recruitment

Great .Now i can say thank you!

2011-05-17 @ 11:13:44
URL: http://internet-recruitment.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0