Frissan

I morgon ska jag åka och klippa håret och slinga det. SOM jag har sett fram emot detta.
Nu ska jag äntligen få lite ordning på kalluffsen! Jag har tappat sjukt mycket hår nu. Jag gråter varje gång jag sätter bortsen i håret. Gråter var väl att ta i, men jag tycker det är jobbigt att se hur håret bara rasar av mej.


Jag har inte riktigt bestämt hur jag ska slinga det, är sugen på att göra det lite mörkare men jag gillar färgen jag har nu ganska bra också....
Har du något tips så tell me now!!


Zelda ska vara med sin kusin och morbror i morgon när jag är  hos frissan! Får se hur det går, hihi.
Men det ska inte vara några problem. Zelda är ju så snäll, Melvin med :)

Ni som läser min blogg får gärna lämna en kommentar så jag vet vilka ni är. Jag är nyfiken på vilka som läser :)

Nej nu ska jag skutta i säng. Zelda somnar tidigt för natten men jag är som alltid dum nog att sitta uppe alldeles för länge.

GOD NATT


Kommentarer
Emma

Jag läser! :)

2010-10-13 @ 08:38:56
URL: http://ejjas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0