BVC

Igår var vi till BVC och Zelda fick sina 5 månaders sprutor. Det gick hur bra som helst. Hon grinade till lite precis efter dom stuckit henne men det gick över på en gång. Sen var hon lika glad som vanligt igen.
När doktorn klämde och kändes på henne ben och mage skrattade hon jätte mycket, hihi. Hon är ju så kittlig..

Jag gjorde alldeles nyss en lista på hur mycket Zelda har vuxit sen hon var nyfödd, la upp den här och såg att texten var SÅ liten att man inte såg någonting... Suck.
Får försöka igen en annan gång.
Nu väger hon iaf 8825 g, är 67 cm lång och huvudetomfånget är 44,5 cm.
Min lilla tjej börjar bli stor.

Vi har varit på kyrkis idag också. Det är så mysigt att gå dit och träffa massa mammor och barn :)
Zelda trvis som fisken i vatten när hon är där. Älskar att sjunga och titta på alla barn som leker. Snart kryper du runt och leker med dom också Zelda :)

Nu ska jag vila en stund innan jag ska laga mat. Ikväll är det powerstep igen :)
Slänger in lite bilder innan jag blundar! :)









Kommentarer
Emma

tack så mkt :) ja det blir tätt men det känns så bra :) Visst kan du få det. Kram Kram

2010-10-28 @ 18:17:06
URL: http://familjenperssons.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0