Äntligen midsommar

Magnus, jag och Zelda var ute på en skön promenad tidigare idag. Gick förbi Magnus mamma och hälsade på en sväng också. Sen gick vi hem för jag hade sett att filmen Äntligen midsommar skulle gå på tv och jag har inte sett den. Så jag ville hem och se den.
Filmen var ganska bra och lite rolig. Helt klart sevärd.

Häromdagen köpte jag en supersmart sak på blocket.
Det var nämligen en handvärmare som man sätter på handtaget till barnvagnen. Det är mysigt ludd på insidan så man blir så varm och gosig om händerna. Man slipper verkligen frysa. Och sen när man inte använder den så funkar den som sittunderlägg. Smart va?!
Jag provade den igår och det var underbart :)



Om jag är nöjd med den? Jag ÄLSKAR den!!


Ikväll har jag ingen aning om vad vi ska göra. Det lutar nog mest åt hemmamyskväll och tidig kväller.
Men nu åkte Magnus iväg på larm, han har jour åt sin bror ikväll.. Hoppas det inte blir så sent!



Fina Freja häromdagen


Zelda har ätit blåbärspure idag :)



Kommentarer
Jenna

Gud vilken smart sak till vagnen! Skönt :)

2010-10-24 @ 13:48:35
URL: http://jennaj.blogg.se/
Emma

Kikar in hos dig :)

2010-10-26 @ 07:58:50
URL: http://familjenperssons.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0