Valbo

Idag har mamma, jag och Zelda varit i valbo en sväng. Skönt att komma iväg en sväng.
Vi var in på IKEA en sväng först, jag älskar verkligen att gå där. Tycker det är så mysigt och så finns det så mycket att titta på. Zelda fick en fin lekmatta av sin mormor och lekklossar+haklappar+en boll :)
Sen gick vi runt inne på köpis också och kikade på kläder och sånt. Zelda fick superfina kläder av sin mormor. Av mej fick hon mysiga sockar och en tuff mössa :)
TACK TACK TACK snälla mormor för alla fina saker Zelda fick idag! ♥
Jag med mej en supersnygg vinterjacka hem
Tack underbara mamma ♥
När vi var klar åkte vi hem till mamma och åt lunch och fikade!


Jag har glömt berätta att jag faktiskt haft turen att vinna en tävling här för ett tag sen.
Jag vann namnnappar och idag kom dom på posten.
Zelda tackar och bockar för dom fina napparna.



Nu ska jag fixa lite mat och sen blir det powerstepp :)

Tack för en härlig dag underbara mamma och Zelda ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0