Underbar start på veckan

Jag har verkligen fått en underbar start på veckan.
Igår åkte jag in till Amanda&Lisan, kom väl dit runt elva och sen blev jag kvar ända tills klockan åtta.
Vi gjorde ingenting, bara mös och hade det bra. Jag blev bjuden på mat också :)
Elin kom och hämtade mej vid fyra så åkte vi till Mirris och lämnade presenten till henne. Blev inte där så länge för hon skulle åka bort. Sen skjutsa Elin tillbaka mej till Lisan&Amanda.
Mormor kom förbi en sväng så fick jag träffa henne med, var ett tag sen.
Det var synd att Malin jobbade. Hade velat träffa henne också. Men det får bli en annan gång!




I morse kom Mirris&Mille ut hit så vi tog en lång skön promenad. Det var kallt ute men skön pch frisk luft. Jag blev så svettig av att gå. Så kan jag inte klä av mej nått heller för då blir jag sjuk på en gång.
Mirris lämnade av Mille hos sin mamma för han ville inte åka vagn längre, var bara gnällig.
När vi kom hem till mej igen tog Mirris bilen och hämtade han så åkte vi och åt på södra brunn. Sara kom och åt hon med.
Rotmos och fläsklägg, det är gott tycker jag. FIkade mumsigt fika efter maten.

När vi var klar åkte Mirris, Mille & Sara vidare och jag gick till ICA fram och tillbaka. När jag kom hem stod mamma och Charlie på min balkong och ville komma in, hihi. Så nu har vi lekt och myst hela em.
Dom åkte hem från ett tag sen och Zelda gick och sov middag. Jag ska vila en stund på soffan nu jag med innan jag börjar med maten. Efter vi käkat ska vi på kalas hos Magnus bror som fyllde år igår.


Sötnosar


Jag har verkligen haft en toppenstart på veckan.
Träffat massa underbara, fina människor som jag tycker så mycket om.
Bara mått bra och haft det så mysigt



Kommentarer
MaM

Tack Hanna, Charlie och jag är glad över att vi kan förgylla en em för dig. Vi tycker mycket om dig oxå....och pinguboken / Kram

2010-11-02 @ 16:56:48
Moster

Vilken tur du har som är omringad av så underbara människor :) Och vackra oxå ;)

2010-11-03 @ 18:40:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0