Söndag

Jag har varit kass på att blogga ett tag nu men lusten har inte funnits.

I fredags var vi bjuden på plankstek hemma hos Magnus föräldrar. Det var SÅ himla gott.
Fick god annanaspaj och kladdkaka till efterätt. Vi blev kvar där och kikade lite på tv och bara myste.
Hade med mej Zeldas pyjamas så jag bytte om till den hemma hos dom och sen när vi kom hem la vi henne bara i sängen. Hon somnade efter en lång stund. Låg och pratade med nappen, drog i täckte, höll i fötterna, drog bort överkastet och hade sej tills hon till slut somnade.

I lördags var jag hem till mamma och pappa en sväng. Johan och Melvin var där så jag lekte lite med dom. Zelda var med och satt i gåstolen. Hon har börjat lära sej att gå bra i den så hon far fram med en himla fart.
Blev bjuden på super mumsig skinkstek också.
På kvällen kom Emil och hans tjej förbi en sväng och kikade på film med oss.
Tittade på kommisarie späck, den var rolig.

Idag har jag och Kerstin varit ute på en ridtur. Vi red lite runt byn.
Är så skönt att få komma ut och rida och bara vara för en stund.
Efter ridturen åkte jag hem till Magnus bror där han var med Zelda. Vi blev bjuden på mat, råddjursadel och det var supergott.

Vi har haft tur i helgen och bara blivit bjuden på mat alla dagar. TACK snälla ni!
Och maten har varit supergod!


Nu ikväll har vi inte gjort mycket. Haft soffhäng och bara myst.
Åkte upp med Freja till mamma för imorgon ska jag och Zelda in och träffa Mirris&Mille :)
Dom har vi längtar efter.
Skulle träffat Elin den här helgen också men hon var så förkyld så vi ställde in :( Jag saknar dej Elin!!! BLI FRISK NU!!!!

Nu ska jag kolla på kvällens Beck.


Kan sitta själv och bada nu.... Nästan ;)






Vi saknar dej ♥


Gammal bild på gosisarna!



Kommentarer
Tina 21 år - gravid vecka 28

Vad söt hon var i baljan :)

2010-11-22 @ 06:53:46
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0