Söndag - måndag

Igår, söndag, var det en helt underbart vacker dag ute. Solen sken, kallt frisk luft och mysigt.
Jag hade planerat in en ridtur med Kerstin så jag åkte till stallet vid halv tio. Zelda fick vara kvar med sin mormor, vi sov ju där natten mot söndag.
Vi red en lååååång tur runt hela sällvallen. Det var så underbart lugnt och skönt. Och tyst....
Jag nöjt verkligen av ridturen. Terapi för själen...
Tack Kerstin för en underbar förmiddag.

Etfter ridturen var det tänkt att mamma, jag, Zelda och Freja skulle åka till min bror. Men han skulle bort så det blev inget av med det.
Jag åkte hem och duschade, var lite frusen. Sen blev det soffmys resten av dagen.
På kvällen åkte vi tillbaka till mamma och åt pizza och spela couronne, det var så länge sen jag spelade det.
Vi åkte hem runt åtta för lillan var trött och mamma skulle åka och jobba natt.
Avslutade kvällen med att se Beckfilmen på 4:an.
En toppensöndag blev det!




Idag har vi varit till färnbo och hälsat på.
I morse tog jag en lång promenad med mina flickor.
En lugn och skön måndag.

I morgon är det kyrkis igen! MYS!

Just ja. Mirris kom förbi med Zeldas doppresent igår. SUPERFINA kläder fick hon :)
Tack snälla Mirris, Mille och Richard.


Kommentarer
Miranda- Mamma till Mille

VArsegoood:D. Åh jag vill också gå på kyrkis, vi stannar hemm aoch kurerar oss så hoppas vi att vi kan komma på torsdag :D

2010-11-09 @ 09:32:39
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/
Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

har ni så mkt snö där uppe idag?

2010-11-09 @ 18:48:37
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0