SOL

Idag skiner solen för fulla muggar, det gillar vi!

Igår var jag, Zelda och Freja ute på en morgonpromenad i 95 minuter. Det regnade en bit när vi gick men inte så mycket. Tur jag hade satt på regnskyddet till vagnen.
När vi kom hem så mös vi lite alla 3 och sen städade jag vardagsrummet.
Magnus kom hem tidigare igår. Jag lagade mat. Var ut med Freja igen. Gick på powerstep och svettades :)
Jag hade fullt upp hela dagen igår med andra ord!

Nu ska jag käka frukost och sen får vi se vad den här dagen har att erbjuda.
Gärna uteaktiviteter i det fina vädret.

Järvsö Mars 2009


Kommentarer
MANDYS-GRAVID BF 24/2

tack för hjälpen =) vad dåligt att dom bara hade telefon tid då :S

2010-11-05 @ 10:14:34
URL: http://mandyys.devote.se
Josephinewestling - Mamma till Vira

svar; ja så lätt gick det för mig med Vira tidigare. Men tror hon är inne i nån växtperiod eller nått.

Kram

2010-11-05 @ 17:03:41
URL: http://josephinewestling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0