Smörgåstårta

Ikväll var vi hem till Magnus bror som hade fyllt år. Där bjöds det på mumsig smärgåstårta.
Och gott fika efteråt. Jag åt inget av den goda prinsess tårtan som fanns. Magnus hade med sej tårta från jobbet som jag hade smakat av innan vi åkte så jag var mätt på fika tårta!

Zelda skötte sej som vanligt toppen hela kvällen. Alla som träffar henne tycker att hon är så lugn och glad hela tiden. Finner sej i det mesta. Min underbara Zelda :)

Nu ska jag sova, är så trött. Jag kommer nog vara trött hela november månad, brukar vara det. Sån trist månad.
Det har regnat hela em också. Hoppas det inte blir som förra året att det vara regnar hela hela hela tiden.
Hade bara några få soltimmar.. Hoppas november går snabbt och smärtfritt.
GODNATT




Kommentarer
Jossan

November är en så värdelös månad... Bara mörkt, kallt och blött överallt. Ge mig december och lite julkänslor fort tack :)

2010-11-03 @ 21:34:20
URL: http://josefina.blogg.se/
MANDYS-GRAVID BF 24/2

jag har fortfarande inte fått något mail av dig för att kunna skicka din vinst? Maila gärna på [email protected] =)

2010-11-03 @ 22:49:58
URL: http://mandyys.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0