Sådär ja..

Köket, hallen och vardagsrummet är dammsuget och golvtorkat.
Nu ska jag skaka mattorna och lägga in dom igen.
Sen ska jag springa ner och lägga i en tvätt med sängkläder så jag kan byta dom imorgon.
Efter det ska jag laga lite pannkaka :) Vart så sugen på det.
Nu kan jag mysa ner mej i soffan ikväll med gott samvete!

Lillhjärtat sover fortfarande så hon tog verkligen sin långsömn nu.
Det är bra att hon sover nu eftersom vi kanske ska iväg en liten sväng ikväll.
Och om det inte blir ikväll så tar vi det i morgon. Vi får la se....
Om vi bara blir hemma ikväll blir det mys i soffan med familjen ♥
Freja är inte hemma men hon myser uppe hos mamma&pappa. Men jag saknar henne ♥

Nu ska jag skynda mej med mattorna och tvätten innan pluttan vaknar.
Ha en mysig fredagkväll allihopa.

Oooo nu vaknade Zelda. Hörde ett litet munpruttljud från sovrummet, hihi.



Kommentarer
Rebecca

Tack :) Hon är doberman/Labrador :)

2010-11-12 @ 17:52:10
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/
Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Vad mysigt.

Vi bor i ett litet samhälle som heter hovmantorp 2 mil utanför växjö. Nej har inte en enda snögnutta tyvärr :(

2010-11-12 @ 20:20:21
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0