Mormor

Eftermiddagen och kvällen idag har jag, Zelda och Freja spenderat hos Zeldas mormor, min mamma :)
Vi har ätit god mat, pratat och myst. Jag och Zelda sover kvar här inatt.
Det är fest/spelning på folkets hus ikväll och vårat sovrum är ovanför scenen så det hörs upp jätte bra. Känns nästan som om Zeldas säng skakar. Dom kommer hålla på hela kvällen tills väldigt sent och då valde vi att sova här istället så Zelda får sova i lugn och ro. Mysigt att sova hos mamma också.
Dessutom så är Magnus i gävle ikväll och kommer hem sent så då är det skönt att vara här med sällskap.


Igår var vi hem till Magnus bror på mat. Det var trevligt. Pratade en massa, kikade på tv, åt popcorn och hade det bra. Vi kom hem strax före elva. Zelda var vaken och med hela kvällen. Supernöjd och glad som alltid.
Hon somnade i vagnen på vägen hem och vaknade när vi var hemma.
Bytte om på henne, gav henne lite mat och sen la jag henne och då somna hon som en stock :)
Freja var med hela kvällen också och skötte sej super som alltid.


Nu sover Zelda som en stock, hon har varit så vaken, pigg och glad ikväll.
Jag ska snart lägga mej jag med tror jag. Är trött.
I morgon ska jag rida igen :) Sen efter jag ridit ska mamma, jag, Zelda och Freja åka till färnbo en sväng och hälsa på. Trevlans!

















Visst blir det mycket roligare med lite bilder?
Korten på rådjuren har jag tagit. DOm brukar stå ute på åkrarna vid mamma.
Kortet på tårtan är den som vi mumsade i oss på Zeldas 6månaders dag :)



Kommentarer
Tina 21 år - gravid vecka 27

Ser gott ut!

2010-11-09 @ 07:33:50
URL: http://hejtina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0