Kyrkis

Idag var det äntligen kyrkis igen efter 3 veckors uppehåll. Först var det höstlov och sen skulle det köra igång igen men då blev det fel på värmen så det gick inte att vara där. Och förra veckan var Lurberget där så då var det också inställt.
Men idag körde det igång igen och det var så kul att åka dit igen. Zelda var så glad när vi sjöng och sjöng med :)
Sen satt jag henne i gåstolen och då sprang hon runt i den helt själv. Hon har lärt sej ta sej fram i den riktigt bra.

När vi kom hem så var hon såå trött. Jag gav henne lite mat, myste lite och la ner henne i sängen.
Då blev hon pigg och jag hörde hur hon röjde omkring i sängen. Efter en lång stund när det blivit tyst kikade jag in och hittade henne såhär:



Kossan som ligger brevid henne brukar normalt ligga där hon har sitt huvud... hihi gullunge


Det är ruggit ute idag. Tur jag hade kvar mammas bil så jag kunde ta den ner till kyrkis idag.
Nu ska jag kura ner mej under en filt i soffan och blunda lite jag med. Sen blir det nog lite nyttogöra!


Kommentarer
Janni - Mamma till Emilia ♥

aww de va en söt sovställning, hihi :) allt bra med er? kramkram

2010-11-23 @ 19:29:38
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Madelene & Vincent

Ja det var ju en bra idé! :)

Fina kort btw :D

2010-11-24 @ 10:59:04
URL: http://maddeluttten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0