Fars dag

Idag är det fars dag och vi skulle fira Zeldas pappa idag med att gå ut och äta, men det sköt vi upp till nästa helg.
Så istället tog Zelda och jag mammas bil och åkte in till barnens hus och köpte lite roliga leksaker till Zelda för henne presentkort hon fick när hon döptes.
Hon har provlek med dom lite nu när vi kom hem och tyckte det var så roligt. Xylofonen tyckte nog jag var roligast, den fick hon knappt leka med för jag hade den hela tiden, hihi..
Nu ligger hon och tar en liten stödvila innan det är dags för nattsömnen.

Pop-up djur, maracas och en xylofon


Vi var bjuden på mat hem till Magnus föräldrar idag så vi var dit och åt.
Magnus hade bråttom iväg för han skulle till gävle och titta på fotboll. Så vi var bara dit och vände.
VI fick supergod mat. Kött, sås och potatis.

I fredags var vi och hälsade på Anders, Jenny och lilla Felix.
Dom var bruna och fina efter en vecka i spaninen.
Vi åt massa godis, pratade, tittade på tv och myste med barnen!

Igår var vi hem till pappa och uppvaktade han lite, han har ju fyllt 50 år.
Vi fick mumsig tårta och god mat.
Johan, Marie och Melvin var också där. Mormor kom en sväng hon med :)
Innan vi åkte dit så var vi hos Magnus bror en sväng och hälsade på.
Fick både frukost och lunch där :)

Resten av helgen har vi bara tagit det lugnt, inte gjort någonting alls! Skönt!
Jag hade massor jag hade tänkt skriva och berätta om men allt är som bortblåst nu.
Det var väl inget viktigt då, hihi..

En STOR kram till min underbara pappa, Zeldas underbara pappa och Melvins underbara pappa ♥



Såhär pigg och glad var Zelda efter sin långsov :)


Lilla Felix


Zelda och Melvin :)


3 M
Marie Melvin Mormor


Johan ser lagomt munter ut....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0