CECILIA DAGEN

Stort grattis till mej, Zelda och min moster Lisan för idag har vi namnsdag.
Hanna Cecilia, Zelda Cecilia och Liselotte Cecilia






Idag har jag och Zelda varit inne hos Mirris&Mille. Dom var på stan när jag kom in så jag parkerade på parkeringshuset och gick ner och mötte upp dom. Kikade lite grann på åhlens och sen gick vi och åt lunch.
Efter vi käkat åkte vi hem till Mirris&Mille. VI fick in båda vagnarna i bilen med nöd och näppe (hade mammas bil)
Mirris lära ta av sittdelen på sin och lägga i framsätet. Dom tar mer plats än vad man tror.
Väl hemma hos Mirris gjorde vi inte så mycket. Kikade på film, pratade, jag blev bjuden på mumsig mat.
Men jag har haft en mycket trevlig och mysig dag idag. Zelda med :) Mille har ju blivit SÅ lång, stora killen. Man ser verkligen hur mycket han växer när man inte ses på ett tag.
Tack för idag Mirris&Mille ♥











Sötnosar!


Jag stannade i valbo en sväng på vägen hem och köpte en suupersöt julklänning till Zelda.
Hittade en annan söt klänning på rean för 50 kr så den fick också följa med hem :)

 
Söta va?! ;)

Sen hittade jag någonting som jag har letat och letat såå länge.
Ett nattlinne som går ända ner till fötterna, SÅ underbart! Har haft på mej det hela kvällen tillsammans med mina duntofflor. Supermysigt!


I LOVE IT!



Kommentarer
Miranda- Mamma till Mille

gud vilka söta klänningar och ungarna ska vi inte tala om hur söta dom är ;P.

2010-11-23 @ 08:25:30
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/
MaM

Polkagrismamma.....söt du är i ditt nya nattlinne Hanna / Kram

2010-11-23 @ 08:53:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0