Arg och ledsen

Ibland när jag hör vissa saker blir jag så himla arg och ledsen på samma gång.
Jag finner inte ens ord just nu till att berätta hur jag känner. Bara att jag är arg och ledsen.
Jag fattar det verkligen inte.... HUR HUR HUR?!?! Och VARFÖR?!



Nu till något ROLIGT! Idag kommer bästaste Elin hit och hälsar på. Som jag längtat efter henne.
Hon kommer ut med 4bussen så jag ska ha mat klar tills hon kommer. Hemmagjord pizza blir det nog.
Men vi lär till ICA först. Vi får klä oss varmt och ge oss ut i snöyran.
Freja tycker inte det är så kul att vara ute när det snöar så mycket och är kallt. Hon älskar att leka i snön men det är lite kallt nu. Får ta på henne täcke när vi går till ICA.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0