Veckoplanering!

Såhär ser min veckoplanerig ut att bli just nu.
Det kan ju alltid ändras!

Måndag: Slappdag. Städa köket
Tisdag: Tid hos frissan 15:00 och ett besök hos bror.
Onsdag: Ingenting alls vad jag vet än. Städa lite kanske och tvätta. Behövs alltid
Torsdag: Ska hämta min efterlängtade barnvagn och på kvällen ska jag häsla på Mirris. Äntligen!
Fredag: Besök hos BM.
Lördag&Söndag: Inget planerat!

Så ser det ut hitills. En lugn vecka med andra ord. Kan kanske bli någon dag jobb, men vi får se hur jag känner.
Dammsuger och städar gör jag lite var och varannan dag nu. Men det behövs verkligen. Freja lossnar massa päls + att det börjar komma in massa grus nu när våren är på G.


Kommentarer
Elin

Jag komemr ju hem i helgen så tycker att du kan planera in mig också =)

2010-03-23 @ 14:39:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0