Uppsala och BM

Var ju till Uppsala en sväng igår och hälsade på Elin med Lina, Anna och Karin.
Nu har jag varit hos henne 3 ggr :) Bra gjort men fortfarande inte tillräckligt bra.
Vi gick en sväng på stan och åt lite lunch innan det var dags för Elin att ge sej av för att skriva sin sista tenta! Hoppas det gick bra för dej Elin, jag höll alla tummar och tår! Men jag tror du klarade det galant! INGA PROBLEM!

Efter vi lämnat av Elin åkte vi tillbaka till stan eller centrum eller vad det kallas och gick runt och kikade lite. Hittade lite kläder till bebis som fick följa med hem. Det är så mysigt att gå och kika på bebiskläder :)
Vi tog en fika innan vi åkte hem igen.

När vi kom fram till gävle så hoppade jag av och gick en vända på stan innan Magnus kom och hämtade mej.
Skulle vara hos BM klockan 17:45 och vi var där 10 minuter för tidigt. Rekord för oss som alltid brukar vara sena. Vi kom alltid sist till föräldrargruppen när den var.
Allt var bra med bebis i magen. Den växer, jag växer, allt växer haha. Hjärtat slog på bra också.
Den har inte fixerat sej ännu, huvudet var fortfarande ruckbart. Får se hur det är nästa vecka för då ska jag tillbaka på fredagen.

Jag hoppas bebis kommer ut den 12:e april som det är sagt eller tidigare :) Men jag räknar med att gå över också. Vill bara att det ska gå fort nu så jag får träffa dej. Jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0