Trött

Det är snart dags för sängen för mej. Känner mej så himla trött.
Och då har jag sovit 2 timmar på dagen. Jag har varit i farten mycket idag så det är väl därför.
Sitter uppe hos mamma och pappa nu. Pappa kom hem idag så jag skulle hälsa på han en sväng. Magnus hade blockerat tven hela kvällen hemma för det var hockey. Så jag tog bilen hit istället.
Pappa var inte mycket till sällskap han heller, haha! Han hamna framför tven på en gång och när han väl gjort det så får man ingen kontakt med han. Det är nästintill omöjligt.

Sitter och kikar igenom alla mina gamla bilder på mammas dator nu. Jag tycker jag ser helt annolunda ut nu än vad jag gjorde då. Smalare var jag iaf. Men efter bebis kommer ut så blir det hårdträning.


Emma, Dior, Hanna & Emelie


Hanna & Emma


Triss i kusiner


Emma & Hanna


Hanna & Bebis Freja


Balen 2006


Studenten 2006

Det är så kul att titta på gamla kort.
Jag har aldrig varit en träningsmänniska, men jag har hållt mej smal.
Tills för 2 år sedan. Då gick det sakta men säkert upp.
Jag vägde mer än jag brukar innan jag blev gravid.
Men nu vill jag att bebis ska komma ut så jag kan bli en träningsmänniska och få en kropp jag kan vara nöjd med.
Innan jag blev gravid trivdes jag inte alls i min kropp. Det ska det bli ändring på.



Kommentarer
Crazyangel [mamma till Milton&gravid i v35]

haha jag saknar mina tuttar när jag ser dom där korten! :P

2010-03-26 @ 22:12:04
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Janni gravid i vecka 37 ♥

Fina bilder!!



Ja har mått bra hela tiden, förutom fram till v 12 typ, då mådde jag så illa!



Ja det är en liten sessa i magen, vi har Isabella och Emilia som namnval! själv då?

Kramar

2010-03-27 @ 12:18:37
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Janni gravid i vecka 37 <3

Ja precis, hihi! fina namn! spännade när ni inte vet.. vad tror du?



ja det var lite jobbigt med illamående, men det var ju inte så lång tid! sen har jag mått helt toppen!

2010-03-27 @ 17:31:37
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Emma,21 år & Gravid <3

Jaha okej :)

Nu har min sambo iallafall fått känna bebis sparka.

Och ibland när hon är riktigt livlig så kan man,

se utifrån :D Fast när jag ska filma så slutar hon :p

Så mysigt så :)



Hur har din helg varit? :)



Kram

2010-03-27 @ 22:22:40
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Anonym

Vill du bli sponsoransvarig åt en toppbloggerska?



Kika in hos Smak av lyx här: http://direktpress.drumedar.net/vasterastidning/Bloggar/Smak-av-lyx/2010/Mars/2010-03-271/

2010-03-28 @ 05:29:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0