Städ och jobb!

Idag var jag duktig nog att komma upp i skaplig tid och gå ut med Freja.
09:20 gick vi hemifrån och i normala fall brukar vi (läs: jag) slöa inne tills elva tolv. Men det var skönt att komma upp och gå ut i tid.
Hade tänkt börja städa så fort jag kom hem men ikke! Jag la mej på soffan och vilade i 1 ½ timme.
Jag blev så sjukt trött av promenaden. Märks verkligen att jag har blivit tung. Fötterna värker nog mest.

Nu har jag varit duktig och städat i vardagsrummet iaf. Hallen och köket återstår. Får se hur mycket jag hinner innan det är dags för jobb klockan 17. Annars får jag fortsätta i morgon. Då har jag något att göra då med!

 

Det märks att våren är på väg nu på riktigt. OJ vad skitig Freja blev på promenaden idag. Hela benen och magen var full med vatten/lera/lort/grus så nu åkte hennes handduk fram igen. Men det är nästan så jag lär ställa henne i duschen nu och spola av. Jag längtar tills i sommar då vi kan åka och bada igen. Freja ÄLSKAR verkligen att bada. Helt tokig blir hon, mitt gohjärta!

 

Nej nu ropar dammsugarn på mej!



Kommentarer
Elin

Duktiga du =)

2010-03-18 @ 19:08:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0