Skön dag

Igår så var Magnus och jag nere vid ön nästan hela dagen. Vi var och pimpla med Per och hans tjej. Plus alla vovvarna. Jag pimplade inte, jag satt bara i en skön stol och njöt av solen och käkade banan och grillade korv. Jag hade det superskönt.
Vi blev ute i flera timmar och vi var så trött när vi kom hem att vi slockna i ett varsitt hörn jag, Magnus och Freja.

 

 

En riktigt skön och underbar dag var det. Solen gör mycket. Det är sjukt att man kan bli så trött av att göra ingenting. För jag satt ju bara där rätt upp och ner och njöt. Inge ansträngande alls. Freja däremot sprang runt för fullt och busa med vovvarna så hon blev trött.
På kvällen kom Per och hans dam förbi och vi tittade på slutet på melodifestivalen. GRATTIS ANNA! Tycker helt klart hon var värd vinsten! Hoppas det kommer gå bra för henne i Norge nu.

När det var slut så spelade vi BUZZ. Jag vann 2 ggr :) Helt otroligt. Jag vann över Magnus och det har aldrig hänt tidigare enligt han, men jag tror jag har vunnit över han förut också.
Efter att dom hade gått hem så var jag så trött att jag slockna som en stock i sängen och sov riktigt bra ända tills halv tio i morse. SKÖNT!
Då gick jag upp och gjorde en superfrukost till mej och Magnus som vi satt och mumsa på länge.
Vi äter aldrig frukost tillsammans eftersom han går upp före mej och åker till jobbet så det var mysigt. Fler sånna morgonstunder tack!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0