Ny vecka, nya tag!

Måndag idag lika med ny vecka och nya tag.
Natten har inte varit så bra, sov inte skönt alls. Jag får så ont i ryggen när jag sover.
Jag bullar upp med kuddar mellan knäna och under magen och det hjälper. Men sen när jag vaknar på nätterna så har kuddarna flyttat sej och jag har fått för ont för att röra mej!
Men när jag väl sover så är det skönt! Jag ska inte klaga så mycket, för det är inte mycket jag är vaken på nätterna. Sover ändå ganska bra!

Idag ska jag ringa till PFV och säga att jag inte ska jobba mer. Kanske tar någon dag den här veckan, men sen slutar jag nog. Behöver lite vila nu.
Igår upptäckte jag att jag inte har några fotknölar kvar. Stödstrumpor nästa!
Otroligt vad snabbt fötterna måste ha svällt. Tycker inte det var nått alls i förrgår. Jag visade fötterna för Magnus igår och det första han sa var: Jag tycker inte du ska jobba mer nu!
Han som alltid sagt att det om jag känner att jag orkar jobba så ska jag forsätta, men igår sa han nej!
Men det börjar bli tungt nu.

RAW comedy club i lördags var jätteroligt faktiskt. Trodde inte jag skulle tycka det, men det var det.
Och bra platser hade vi också.
Kul att göra något annat än att gå på bio och det var inte dyrt heller.
Tycker absolut att ni ska gå och ni inte gjort det!!

Ne nu ska jag och Freja ut i solen och mysa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0