Lördag

Idag är den lördag och vi har varit på 7års kalas. Fick massa mumsigt fika.
Jenny kom dit sen så vi prata lite bebisar. Hon väntar sitt 4:e barn och har BF den 10:e april. Jag har den 12:e.
Spännande! Men jag tror hon kommer få långt före mej. Det är ju fjärde gången för henne.

Magnus och jag var ut och gick med Freja tidigare idag och då fick jag sjukt ont i hela smalbenen och vaderna. Var jätte jobbigt att gå. Sen börja jag må illa och kallsvettas. Så jag la mej på kökssoffan och vila en timme när jag kom hem.

Ikväll ska vi på RAW comedy club på konserthuset. Klockan 21 börjar det och vi ska nog ut och äta innan så det är snart dags att börja göra sej iordning och kika ut vad jag ska ha på mej ikväll. Alltid lika svårt.
Hoppas jag får sova bra inatt för jag ska upp och jobba 7-16 i morgon.
Det börjar bli tungt att jobba nu faktiskt, men jag vill inte sluta! Jag tycker om att jobba och ha något att göra.
Vi får se hur det blir i veckan om jag jobbar mer då.

Ne nu ska jag ta en stödvila och kramas lite med gos Freja innan jag göra mej klar.


Kommentarer
Madelene

Jasså? :) Är det fint där inne? Har aldrig varit dit! :p

2010-03-21 @ 12:34:33
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Madelene

Alla gravida/nyblivna mammor är välkomna att ses på en fika! :D Så kan man prata av sig och lära känna varandra för sen när bebisarna kommit springer man ju på varandra en hel del :)

Bara att kika förbi om du/ni vill :)

2010-03-22 @ 10:55:18
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Madelene

På Enjoy, gamla Normans.. Ligger bredvid krokanen in mot stan, alldeles innan hälskost :)



Nu på onsdag runt 13.30 tänker vi försöka dra ihop alla gravida och träffas över en fika på Enjoy. (Gamla Normans) Där finns det soffor vi kan sitta skönt i och kika på folk samtidigt! ;) Vore skoj att lära känna varandra och prata med andra kvinnor som verkligen förstår hur det är att vara gravid! :) Sen kommer vi ju troligvis att springa på varandra massvis med ggr när bebisarna kikat ut, så varför inte lära känna varandra redan nu? :D

Sprida denna info vidare till alla preggon ni känner! :D

2010-03-22 @ 11:18:02
URL: http://maddeluttten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0