Helgen

Fredag: Det blev en mycket lugn kväll för mej och Magnus.
Jag åkte upp en sväng till pappa och skulle hälsa på han, men han var så trevlig att han somna på soffan efter en timme. Trött efter en veckas jobb. Men jag blev kvar där tills mamma kom hem vid 22:30 och pratade lite med henne. Magnus satt hemma och kikade på hockey med Per. Det var därför jag åkte till pappa. Hade ingen lust att titta på det.
När jag kom hem så satt jag mej vid tven och kollade på massa skit bara. Går aldrig något bra på tv nuförtiden.
Magnus satte sej vid datorn. Vid 01:00 gick vi och la oss.

Lördag: Vi sov länge på lördagen. Ända tills 10:30 tror jag. Men skönt som attans var det.
Magnus åkte iväg och tvätta bilen och jag tog en ganska lång promenad med Freja. Det var skönt ute, tills det började regna. Gick förbi och sa hej till Magnus vid brandstationen innan vi gick hem och la oss vilade på soffan. Jag hade sov alltså för länge, jag var så seg på dagen.
När Magnus kom hem så åkte vi till valbo för han skulle på systemet. Men han missade det med 1 minut. Så vi gick ett snabbt varv runt och sen åkte vi hem. Väl hemma så blev det soffan för mej igen.

Runt sjutiden så åkte jag och hämtade Elin och sen skjutsade vi ner Emil och Anders till flösta. Magnus tog bussen till gävle. Han ville ha en sista natt med gänget som han beskrev det.
Och jag ville inte vara ensam så Elin fick hålla mej och Freja sällskap.
Vi hade det supermysigt. Åt god tacos. Spelade nintendo 8bitars som vi fått lånat av Anders. Det är lätt det roligaste tvspelet ever! Vi spelade i flera timmar. Vi glömde helt bort tiden. Sen tog vi en promenad med Freja. Hem igen och spelade lite mer innan vi gav upp och börja kolla på tv istället. Gick en wallander film som vi kollade på. Eller jag rättare sagt, Elin somnade på sofffan! Ostkrokar hann vi med att tycka i oss också!
Elin var så snäll och sov kvar med mej eftersom Magnus hade bestämt sej för att sova kvar i gävle.
Så vid 01:30 gick vi och la oss. Jag ställde fram klockan redan då så jag inte skulle glömma det på morgonen.

Gammal bild på mej och Elin!

Söndag: Jag hade ställt klockan på alarm klockan 9:00 så jag skulle hinna in och hämta Magnus. Han skulle han jour från 12. Så jag skutta upp då och tog en dusch. Elin låg kvar och mös ända tills jag hade duschat klart och gjort mej iordning. Vi åt en mumsig frukost och sen körde jag hem henne och åkte vidare mot staden för att hämta Magnus.
Hann med en sväng på Rusta innan jag hämta han. Då åkte vi och tanka och käka på max.
In på city gross en sväng innan vi åkte hem. Vi hann inte hem till 12, vi var hemma strax före 14 så Magnus bror fick ha hans jour en liten stund.

Väl hemma så lämnade jag av Magnus och åkte vidare mot gysinge för att äntligen träffa Mirris och deras lilla Mille. Han var SÅ liten och söt. Jag blev kvar där i 3 timmar tror jag innan jag åkte hem.
Resten av kvällen blev lugn. Vek lite tvätt och kollade på tv. Lite tvspel hanns med det också :)


Lilla söta Mille.

Jag har haft en toppen helg. Träffat underbara människor och bara mått bra!



Kommentarer
Elin

Tack för i helgen gumman =) MYSIGT. Försök behålla tv-spelet ett tag så kan vi spela i helgen också :P Vi lär ju komma längre på super mario. Synd bara att de gick så fort att varva piff och ouff spelet.. Puss <3

2010-03-29 @ 13:46:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0