Härliga väder!

Dom här dagarna som är nuförtiden är verkligen UNDERBARA. Så skönt med lite sol igen!
Och inte så kallt så man behöver klä på sej så mycket. Jag älskar vintern men i år har det varit några dagar som varit liiiiiiiiiiiiiite för kalla. Eller ganska mycket för kalla egentligen. Men snön är underbar.
Fast nu ska det bli skönt med vår och asfalt&gräs igen :)
Vägarna ute nu är toppen på vissa ställen och livsfarliga på andra. Bara is is is så långt ögat kan nå. Vet inte hur många gånger jag varit nära att slå ikull. Och det vill jag inte nu.

Idag ska jag ut med Freja på en långpromenad om vägarna är bra vill säga och sen ska jag städa och tvätta.
Vill hålla det så rent och fint som möjligt nu sista tiden innan bebis kommer. Man vill ju inte börja storstäda det första man gör då man kommer hem från BB.
PFV ringde nyss och gav mej lite jobb i morgon och på fredag. Korta pass, 17-20 båda dagarna. Men det passar mej bra det. Vill inte jobba alltför långa turer nu. Dom har varit lite jobbiga.
Det är skönt att jag fortfarande kan jobba, men jag funderar på att sluta helt nu efter mars slut. Så jag får vara hemma och förbereda mej inför förlossningen. Men det är ju så tråkigt att bara gå hemma och inte göra någonting hela tiden också. Dessutom skulle det vara bra att jobba någon dag i påsk också så man får ihop ännu mer pengar, bra betalt då ;) Jaja, jag får se hur jag känner då.

På lördag ska Magnus och jag på RAW comedy club på konserthuset. Jag överraskade Magnus med biljetter dit så det ska bli kul. Jag tror vi ska ut och äta innan. Så det blir nog en mysig lördag. Jag ser fram emot det.




Nu ska jag och Freja ut och njuta i solen innan städningen kallar!


Kommentarer
Madelene

Nej alla har tjatat på mig att börja packa den, så jag får väl göra det nu snart, helt enkelt! :p haha! :) Ja jag har inte heller någon aning om vilken väska jag ska lyckas få ner allt i! :p

Vi bor i hus :) ligger lite bilder under kategorierna inredning och renovering om du vill kika :) Sen under kategorin miraklet finns det nog bilder på barnrummet också! :) Hur bor ni? :)

2010-03-17 @ 16:40:11
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Madelene

jäkla blogg.se! :p provar uppdatera inlägget så får vi se om det hjälper! :p

Nej men precis, håller med! hade en perfekt väska, men tveksamt att allt får plats i den.. Får fundera och leta lite :)

Aha, det låter ju perfekt! Oj, jag vet faktiskt inte hur stort det är.. Men mycket jobb är det kvar iaf :p

2010-03-17 @ 19:45:43
URL: http://maddeluttten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0