Fullt ös!

Just nu är det fullt ös i magen. Bebisen lever om för fulla muggar. Det gillar jag. Då vet jag att h*n lever och mår bra :)

Jag längtar efter dej ♥


Jag skrev ju en lite veckoplanering i måndags, men den har jag knappt hållt.
Förutom igår. För då var jag hos frissan och sen hem till bror efter det. Lilla Melvin har blivit så stor!
Blev bjuden på super mumsig mat där innan vi for hemåt.
I måndags skulle jag ju ha städat i köket, men nehej du! Latmasken i mej satt i hela dagen så det blev inget av med det. Men idag så gjorde jag det. Så nu luktar det gott där inne.
Nu är det bara att börja om med städningen. Sovrum till kök. Jag måste sysselsätta mej med något om dagarna.

I morgon ska jag iaf hämta hem vagnen! SOM jag har längtat. Anna och jag ska åka in vid 10 tiden.
Har lite andra saker att fixa på stan + att vi måste stanna i valbo och köpa hundmat åt Freja. Den tog slut i söndags så jag köpte en liten säck med annan mat på ICA som hon inte alls tycker om.
På kvällen ska jag hälsa på Mirris. Det ska bli roligt att se deras lilla underverk!

Idag har jag som jag skrev städat köket+hallen. Hälsat på Amanda en sväng. Varit till sjön med mamma&charlie. Ätit supergod mat. Slappat. Gått med Freja....
Jag har med andra ord fått dagen att flyta på ganska bra.
Nu ska jag ut på en kvällspromenad med Freja sen väntar nog sängen inom kort.
ska lägga mej och läsa lite.



Kommentarer
Janni gravid i vecka 37 <3

Hej!

tack, ja vist är den såå söt, hihi!

Fin du är med magen, snart är det dax, mår du bra och så?

kram

2010-03-24 @ 23:27:53
URL: http://jhfashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0